O firmie
EnMS Inżynieria
EnMS Inżynieria Sp. z o.o. jest wynikiem długoletniego rozwoju firmy EnMS Polska, która od 2010 roku w ramach
audytów energetycznych realizowała ekspertyzy techniczne układów z dużymi kotłami energetycznymi, pracującymi
głównie na potrzeby wewnętrzne produkcji energii cieplnej, elektrycznej oraz pary dla zakładów przemysłowych.
Wykorzystując zdobyte od 2010 roku doświadczenie, a także rozwój zespołu o nowych specjalistów, pracujących
w energetyce zawodowej, EnMS Inżynieria rozszerza swoje usługi nowy sektor przemysłu – energetyki zawodowej
oraz tzw. małej energetyki – elektrociepłownie i kotłownie lokalne. EnMS Inżynieria skupia w sobie
specjalistów branżowych związanych z energetyką zawodową oraz modelowaniem procesów energetycznych,
modernizacjami i remontami urządzeń, a także projektowaniem instalacji.
Możemy pochwalić się specjalistami
z wieloletnim doświadczeniem w eksploatacji, wykonywaniem pomiarów, a także analizie pracy urządzeń na co
dzień pracujących w energetyce zawodowej i przemyśle.
W dobie wzmożonej liczby zachorowań na szybko rozprzestrzeniającego się koronawirusa, wciąż musimy mieć na uwadze wyzwania przed jakimi stoi gospodarka oparta na zużyciu wyczerpwalnych surowców i ograniczonych zasobów energii.
Potrzeba redukcji emisji gazów cieplarnianych, wciąż pozostaje aktualna i wymaga realizacji wielu zadań, w tym poprawy efektywności energetycznej procesów – zwłaszcza, że ich przeprowadzenie skutkuje zmniejszeniem kosztów produkcji, a tym samym podnosi konkurencyjność przedsiębiorstwa. Odpowiadając na współczesne wyzwanie, jakim jest świadczenie usług doradczych wymagających pozyskania danych i informacji u Klienta w miejscu prowadzonej przez niego działalności, proponujemy nowy sposób przeprowadzenia wizji lokalnej i prostych pomiarów.
W oparciu o nowoczesne techniki wizji i dźwięku, jako pierwsi wdrożyliśmy nowy sposób realizacji audytu. Zgromadzenie wiedzy o zużyciu energii przez dany budynek lub zespół budynków, instalację przemysłową, handlową, usługę bądź transport w większości przypadków może się odbyć bez konieczności bezpośredniej wizyty audytora w przedsiębiorstwie.
W swojej ofercie posiadamy szeroką gamę audytów technicznych, takich jak audyt energetyczny
przedsiębiorstwa wg wymagań Ustawy z dn. 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej, audyt
elektroenergetyczny, audyt systemów sprężone- go powietrza, audyt oświetlenia, audyt napędów
elektrycznych, audyt energetyc- zny do premii termomodernizacyjnej, audyty efektywności energetycznej
oraz inne dobrane do aktualnych potrzeb Klienta. Nasze audyty oparte są o wymagania odpowiadających norm i przepisów prawa oraz wykonywane są przez
osoby z odpowiednimi kwalifikacjami, z wykorzystaniem wysokiej klasy sprzętu.
Świadczymy również profesjonalne usługi wdrażania i utrzymania systemów zarządzania energią wg
ISO 50001. Wdrożony przez nas system zarządzania energią spełnia wszystkie wymagania normy ISO
50001 i może być certyfikowany przez niezależną instytucję certyfikującą.
Energy Optima Direct 2.0
To centrum operacyjne zarządzania usługami doradczymi oraz
technicznymi. Centrum obsługuje w formule direct na poziomie ogólnopolskim, Klientów w zakresie
usług audytów energetycznych, efektywności energetycznej i realizacji zaleceń poaudytowych.
System Energy Optima Direct 2.0 zarządza relacjami pomiędzy Klientem a końcowym wykonawcą
usługi. Stworzyliśmy bazę wykonawców działających na terenie całej Polski. Każdy z wykonawców
został zweryfikowany co do jego wiarygodności, potencjału osobowego i kwalifikacji. Współpraca z
wykonawcami odbywa się w oparciu o umowy ramowe i konkretne zlecenia na wykonanie
konkretnych robót. Każdy z wykonawców działa w imieniu EnMS na rzecz Klienta.
Centrum operacyjne w modelu direct, koordynuje relację między Klientem a wykonawcą
usługi. Zadaniem Centrum jest:
- sporządzenie oferty odpowiadającej na potrzeby i oczekiwania Klienta,
- ustalenie harmonogramu prac i sformalizowanie współpracy,
- zapewnienie wysokiej jakości wykonywanych usług i satysfakcji Klienta.
Centrum operacyjne decyduje o wyborze wykonawcy, kierując się kryterium adekwatności
kwalifikacji i zasobów do zadania oraz kryterium lokalizacji. Nadzór merytoryczny nad każdym z
projektów pełni wykwalifikowany wewnętrzny Doradca Techniczny, który przy bardziej złożonych
projektach współpracuje bezpośrednio z Klientem, wprowadza wykonawcę na miejsce realizacji
usługi, nadzoruje jego pracę oraz uczestniczy w odbiorze. Każda z czynności realizowanych na rzecz
Klienta, zarówno przez centrum operacyjne jak i wykonawcę, jest odzwierciedlone w karcie Klienta w
naszym dedykowanym systemie IT.
Działający w ramach Centrum wykonawca na bieżąco raportuje każdy etap prac, rozmowy i spotkania
z Klientem. Opiekun Klienta nadzoruje terminowość realizacji harmonogramu i kompletność zadań.
Po zakończonej realizacji, Opiekun Klienta przeprowadza badanie satysfakcji Klienta.
Stworzony system zapewnia efektywną realizację najlepszej jakości usług oferowanych przez grupę
EnMS, która od 10 lat zajmującej się doradztwem w zakresie efektywności energetycznej.